2007-03-24

ايام الشقاوه

مهاره
انا مش قلتلك انى مبعرفش اسوق وانى معرفش الفرق بين البنزين والفرامل
ادينى سمعت كلامك وجربت كانت ايه النتيجه
انت شاطر من يومك وكنت
بتعرف تسوق بيا العجله
ومن يومك شاطر فى السواقه
بس النهارده خانك ذكائك وخلتنلى اجرب
كان مالى انا ومال العربيات
على العموم حصل خير
والميكانيكى طمنا
والدكتور كتر خيره كمان طمنا
فاكر لما وقعتك من على العجله واتعورت
اعتذر لصحابك بالنيابه عنى
وقول لاحمد مكنش فى داعى للشتيمه وانه يعلى صوته
بس سيبك
برغم ان احنا الــ4 اتعورنا
وبرغم ان العربيه كانت واقفه فعليا على السور
وان عربيه الخدمات نزلتها بصعوبه
بس بصراحه كانت مغامره ممتعه
فكرتنى بالعجله القديمه
وايام الشقاوه

هناك تعليقان (2):

Sarah el eskafy يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انا باحثة واقوم ببحث عن المدونات وحرية الراى
واتمنى تفاعلكم معى من اجل الوصول الى بعض القواعد والقوانين التى تساعد المدونين على نشر ارائهم بكل حرية
وبقيود دينية اخلاقية تمهد وتنير وصول الكتابات الحرة الجيده مباشرة الى المسئولين والى قلوب الناس
اتمنى مساعدتى فى ملأ استبيان به بعض الاسئلة الخفيفة
وانتظر ردكم بالموافقة على معاونتى على المدونة الخاصة بى
http://crazy-sosa.blogspot.com/
او على الايميل
sosa_444@yahoo.com
ارجو تفاعلكم والاهتمام بالامر لجديته واهميته الشديدة
سارة الاسكافى

قلب أبيــض يقول...

السلام عليكم
أولا انا أسف انى هخرج عن الموضوع لان
ووأحب أدعوك الى ان تنضم معنا الى رابطة عملناها للعزاب
أنا عارف ان الوقت مش مناسب
والرابطة دى عملنا لها مدونة تسمى
( عاوز اتجوز )
ونأمل ان تشارك معنا بمواضيعك
وحاول مشكورا ان تنشرها بين اصدقاءك والفكرة هتعجبك ان شاء الله
وجزاكم الله خيرا