2007-08-26

الطريقه والطريق

لاول مره احس بجد انك وحشتينى وانى فعلا كنت اتمى انك تكونى جنبى فى اليومين دول ..... انا عارف ان وصولك ممكن يكون لسه عليه شويه.....بس مكنش قدامى حد غيرك اكلمه يمكن لانى عارف انك مستحيل تردى عليا او تعلقى على كلامى.....ودا يمكن اللى انا محتاجه دلوقتى اتكلم وتسمعى وتردى بعدين لما نتقابل فى المسقبل البعيد كان او القريب.....محتجلك دلوقتى يمكن لانى بدءت امشى فى طريق ان شاء الله تكملى معايا فيه فكنت احب تكونى موجوده وانا بختار وصدقينى كانت نصيحتك ليا حتكون الاهم ..... اليومين دول نازل عليا احساس انى مش فاهم حاجه ومش قادر اشوف حاجه ..... يمكن بسبب السرعه الغريبه الى بتمر بيها الايام هيا اللى مديانى الاحساس ده ...... امبارح كان يوم غريب جدا فى حياتى يمكن يكون من اهم ايام حياتى ..... رغم انى مكنتش البطل فى اليوم ده لكن كنت مشاهد بدرجه امتياز ..... كنت متلقى لرساله واضحه جدا لدرجه انى بصيت عليها ومفكرتش فيها ..... يمكن معرفتش ايه المقصود بيها بالظبط ..... كانت واضحه لدرجه انى حسيت ان فيه حاجه غلط ....... المهم انا بكتبلك لانى عايز احس ان الموضوع طبيعى ولانى عايز استمر فى حياتى ذى ما كنت مخطط ....طبعا مع الاستفاده من الرساله.......عايز اشتكيلك برده من الحمل التقيل اللى انا حاسس بيه مش عارف ليه حاسس ان المسؤوليه عماله تزيد عليا يوم بعد يوم ...... حاسس انى بكبر بسرعه جدا وان كل يوم بيمر عليا بيرمى على كتافى حمل جديد عباره عن حلم ...... حلم جميل لكنى مشتاق انك تحققيه معايا ..... امبارح كان يوم غريب ....والنهارده انا بكتبلك.....بكره معرفش لسه مخبى ايه لكن مستنى ..... معلش طولت عليكى لكن مضطر انهى الكلام رغم ان لسه فى حاجات كتير كنت عايز اقولك عليها لكن.....يبقى شئ اخير برغم انى بخطط كتير للطريق اللى حنمشيه مع بعض لكن لسه معرفش لسه الطريقه اللى حنقابل بيها بعض ..... فلو ممكن تساهمى انت بطريقه اللقاء واساهم انا بحمل اعباء الطريق.....فى النهايه مش لاقى حاجه اهدهالك غير ورده .....صحيح انت اجمل منها وعبيرك اروع من عبيرها لكن اتمنى انك تقبليها ... اقبليها وارعيها من باب انها بتمثل حلمى الصغير ... فارجوكى ان ترفقى بذلك الحلم .....وفى اول مقابله بنا ان شاء حيكون معايا هديه طبعا مش حقولك عليها دلوقتى عشان يفضل عندك فضول وتقربى اليوم الموعود


اما هديتى لنفسى حتكون ورده لكن غريبه شويه ورده فتحت بعض اوراقها ولسه مستنيه الندى عشان تفتح باقى الاوراق

لكنها لسه منتظره اجمل الاحلام

هناك تعليق واحد:

محمد السيد..مش حاسكت يقول...

مبدع ....
مبدع وفقط ....

وأنا في انتظارها كمان ... يمكن حد يكون داعي لها ...أو داعي عليها ..

لكن في كل الأحوال يوم ما تيجي ...حأحكي لها كتير عنك وعن اللي انت فيه ده ....

وساعتها كل حاجة حتخبيها عنها حاقولها لها ....

بعينك بقي ......