2006-05-22

رنا

لسه بحبك تخيلى رغم كل السنين قلى عدت بس لسه بحبك شفتى بقا انا مش كنت قلتلك انى مستحيل انسى رغم انك رحلتى لكن حبك فى قلبى ما رحل
بجد حبك عزبنى عايز انسا الفرح والسعاده قلى كانوا فى حياتى معاكى مش قادر استوعب انك ضعتى منى مش عارف فرقنا كان صح ولا غلط ومين السبب انا ولا انت ولا الزمن كل قلى بعرفه انى بتعزب كل مفتكرك بيحصل جوه قلى شى غريب شعور بالحزن فظيع سعات بحس ان حبك حيموتنى
اول ما افتكر ضحكتك ابكى ابكى على كل ما فى حياتى حياتى قلى اصبحت بعدك ولا شئ
فاكره وعدنا لبعد فكره حلمنا الخوف انتك تكونى نسيتى
ان كنت بحبك اكيد ولسه برضه بحبك
مش عارف حاسس ان فى شئ غلط بس مش بقدر افكر كل ما افكر فيكى افتكر اجمل عيون كنت بشفها افتكر اجمل كلام كنت بسمعه بفتكر ارق واطيب واحده كانت بتسمعنى وتفهمنى بفتكر الف شئ وشئ بفتكر اول معرفتها كنت شبه المجانين بفتكر لهفتى على التلفون كل ما يرن افتكر انها بتتصل بيا بفتكر اصحابى قلى من كتر كلامى عنها قالولى شكلك بتضحك علينا لانه مفيش واحده بالاوصاف قلى قلت عليها بفتكر دموعى لما زعلتها بفتكر بفتكر بفتكر ويريت الذكرى بتريح دى بتتعبنى اكتر
انا وصلت لحاله مش عارف انا عايز ايه ؟
مش عارف اكتب ايه او اقول ايه ؟
رنا
لى زمان ياخال وانا بطوى البوادى طي
القلب عطشان وعطش الجلب ماله رى
لا دور على فات ياخال ودور على قلى جى
لا تبكى على قلى فات ياخال وابكى على قلى جى

ليست هناك تعليقات: