2007-01-31

حلم التمنى


تر رر ررن تــررر ن
سلام عليكم - مين معايا
وحشتينى
على طول كده - طيب رد السلام الاول
انا زعلان منك
ليه
امبارح اول مره انام ومحلمش بيكى
ياسلام - هو انت بتشفنى كل يوم فى الحلم
من قبل ما اعرفك وانا بحلم بيكى كل يوم
دا شعر بقا
محدش بيقول شعر فى ضياء الشمس ولا فى بهاء القمر انا بقول الحقيقه
وانا بقا الشمس والقمر
انتى ملاك - لااكتر ولا اقل
ممكن اقولك كلمه ومتعلقش
مقدرش اعلق على كلامك
انا بــحـبك

هناك 5 تعليقات:

واحـــد مـــــن الـنـــاس يقول...

ايه الرومانسية دي
ايه ده ايه ده
احنا فيينا من كده
بس ايه الروعة دي ياباشا\
باشا انا بعتلك تاجين بحااااالهم
احق جاوب عليهم قبل نفاذ الكمية

أميرة البلطجية يقول...

يا بختهم
او يا بختكم

Dananeer يقول...

حلوه اوى

اهم حاجه انك مبسوط
ايوه كده
:)

AbdElRaHmaN Ayyash يقول...

جمييييييله يا يحيي
عجبتني اوي اوي
بجد .. خطيرة
ربنا يهنيكم ياخويا :D
سلامو

sherif يقول...

http://mowaze3aty.blogspot.com/

تابعوا اخر اعمالي