2006-05-24

يا رب

يارب

اصعب حاجه لما الحب يتحول الى خوف النهارده الخميس 24مايو معاد عرض محمد على النيابه انا قلقان
مش عارف ليه سعات بحس انى ببالغ او انى ممكن احبه بشكل اقلل مش عارف
ابالغ فى حب صاحبى احسن ما ابالغ فى حاجه تانيه
كان نفسى اروح بس كان عندى امتحانات وخايف اتصل فى اليت اتصدم
عارفين الحب دا شئ جميل جدا جدا جدا حتى لو بالخوف بيديك احساس غريب متعرفلهوش تعريف تحس انك متلغبط
بتحب صاحبك وخايف عليه
بتحب واحده وعايز ترتبط بيها
بتحب نفسك حتى
انا بخرف
انا عارف
انا بجد بخرف بس اعمل ايه قلقان
اكيد فى يوم من الايام حافتكر قلى كتبته واضحك عليه صح
بس ممكن ابكى
لو حد يعرف انا حاسس بايه حيبكى
انا حاسس انى غريب مليش عنوان
انا ببكى مش من الخوف من الالم
من احساس غريب جوايا بالتوهان
خايف من بكره
خايف على نفسى
خايف على اخواتى
خايف على مصر
خايف بكره يكون اسؤا
وخايف استسلم ومقدرش اقاوم
يارب يارب
انت وحدك عالم
وانت وحدك قادر
يارب

هناك تعليق واحد:

عبدالله مفتاح يقول...

سلام عليكم

يحيى حبيبي يا ريت تقولي محمد عمل ايه انا مستني منك الرد اول متلاقي كلامي انا فعلا عايز اعرف حصل ايه معاه