2006-05-27

وها انا


غريبه الدنيا دى يا مولانا عمرها مدت حد قلى نفسه فيه لازم تجرحه حتى لو جرح واحد جرح تخليه فى عز فرحته خايف
قالوا ان الدنيا عمرها مدت عايز والدنيا عمرها مدتنى مع انى عمرى ما كنت عايزعارف يا مولانا سعات بحس انى حكيم الزمان وان قلبى ملك كنوز سليمان وانى شايف الدنيا كتاب مفتوح وان ارادتى ملكى وانى اقادر اكتب ما اشاء وقت ما اشاء
وسعات بحس انى تايه فى بحر عميق سواد فى سواد وانى مش حاسس ولا شايف توهه بين الناس وبين النفس
عارف انت يا مولانا انا راحل صدقنى راحل ان مكنش اليوم يبقا بكره او بعد بكره يوم اتنين بعد سنه او بعد سنين اكيد انا راحل كل مقول محدش يصدق فكرنى بهزر يا مولانا كانوا كل حياتى مع انهم ولا مره اهتموا بحياتى حزين يا مولانا بجد حزين لا عمرالحزن ينشرح ولا الفرح يوم يتباع كان نفسى تفهموا ما فى نفسى لكن قدر ونصيب والمكتوب لازم تشوفه العين ولو حتى دمع العين حتى انتا يا مولانا كان لى معاك احلام وكلام لفسرنا الاحلام ولا كملنا الكلام رجوعك خير ورحيلى بدعي يجيب خير
للزرقاء ( عرافه الزمان ) ؟
انا مش بلوم ولا بعاتب يا زرقاء انا بس بقول خاطركان نفسى اكون شبهك يا زرقاء كان نفسى بعد ما اخسر ابكى لكن 000 ؟
ليس هذا زمنا يا زرقاء
رحلتى منذ الف عام يا زرقاء
وتركتنى احزن كل تلك الاعوام
كنت غريبه وانا الان غريب
كنت طبيبه وانا الان ابحث عن طبيب
كنت تنادى على يا زرقاء
لكن لم يصلنى صوتك حتى الان
فهل تصلك دموعى ؟؟؟

ليست هناك تعليقات: